La Unió de Futbol Base Jàbac i Terrassa va presentar ahir al matí els seus equips a la zona esportiva de Can Jofresa (Terrassa). L’acte va tenir lloc a les pistes d’atletisme ja que el camp on actualment juga el club egarenc es va quedar petit per a tantes persones. El club va celebrar aquest acte inaugural per primer cop en els últims quatre anys, fet que va provocar una afluència massiva de públic.
L’acte va consistir en la presentació davant el públic de cada un dels 41 equips que formen l’entitat, considerada com la que té més jugadors de tota Catalunya. Cal dir, que aquest club es dedica exclusivament al futbol base i, per tant, els jugadors que en formen part tenen entre 5 i 19 anys. Per aquest motiu, les graderies de la pista d’atletisme estaven plenes de pares.
L’acte va comptar amb la presència del president del club, en Carles Mota, que va agrair als pares “la confiança dipositada en l’entitat”, assegurant que “els valors que aporta l’esport als nens són molt positius”. També va intervenir el regidor de l’Ajuntament en matèria de Participació Ciutadana, José Manuel Jiménez Cárdenas, que no va dubtar en definir a la Unió Jàbac - Terrassa com “un equip referent a Terrassa i a tota Catalunya”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario